It’s all about legs & glutes

Idag så stod ben och rumpa på schemat som vanligt. Jag kan liksom inte få nog. Även om jag numera bör köra lite lättare vikter och mer reps för att inte bulka upp mig för mycket så kan jag inte motstå känslan i att få lyfta tungt och ta i! Detta schemat nedanför är ett riktigt mördar pass om man vill känna det bak i låren dagen efter! Detta är ett av mina favorit pass för underkroppen. Har ett till som är för rumpan! Så testa detta och var glad!

//English
Today was legs and butt on the schedule as usual. I just can not get enough. Although nowadays I should run a bit lighter weights and more reps in order to not build as much muscles. BUT I can not resist the feeling of  lifting heavy and bring it! The schedule below is a real killer workouts if you want to feel the back of your thighs the day after! This is one of my favorite workouts for the lower body. Have one more for the butt! So try this and be happy!

  • 4×10 deep squat Smith Machine
  • 4×10 prone hamstring curls
  • 4×10 reverse hyperextensions with ball
  • 4×10 straight leg dead lifts
  • 4×10 Sumo squtas with dumbbell
Picture from 24/2 

Pic from today

Pic from today!


Xo Paulina
Advertisements

One thought on “It’s all about legs & glutes

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s