It’s all about Bikini

Fyfan säger jag bara! Var så lycklig när DHL mannen ringde idag och sa att han hade ett paket till mig! Jag visste att det var ifrån Triangl och som jag längtat! Kan ju uttala mig om att jag aldrig kommer att köpa någon annan bikini igen! Jag har XS i både över/underdel och jag älskar att överdelen inte har några spännen, du bara drar på dig den! Materialet är otroligt skönt och gör att allting sitter som en smäck! Nu ångrar jag mig att jag inte beställde en till 😉

Leave a Reply

