Protein pannkakor och promenader

Hej på er!

Nu har jag precis slängt i mig två helt underbart goda protein pannkakor! Jag var lite orolig först då jag hade läst kommentarer om att de föll sönder när folk gjorde dem och att de smakade konstgjort. Men ack så fel de har!

Jag tillagade dem efter instruktionerna på burken + jag la i ett ägg och det funkade hur bra som helst! Riktigt mättande med! Till dem så hade jag Walden farms kalorifria pancake syrup och lågkalori sylt! Fab

1

Leave a Reply

