I try Sugar lacquer

Efter att det legat i mitt badrum i några dagar så bestämde jag mig för att ge Sugar Laquer från kicks en ny start! De andra gångerna som jag testat det har jag levt i ovetande om att nagellack faktiskt skulle bli “knastrigt” som socker. Själv trodde jag att jag gjorde något fel, typ hade fått fel produkt eller råkat hälla vatten i den (hur det nu skulle gå till). Men sedan fick jag reda på att lacket ska se ut på detta vis och nu riktigt diggar jag det och vill bara köpa fler!

Nagellack kan man aldrig ha för många utav, bra eller dåliga!

Jag har testat färgen Safari Sunset! Nu ska vi se om de håller hela jobbdagen.

+ Redan nu är att det torkar extremt snabbt!

4

6

//English

After it has been in my bathroom for a few days  I decided to give Sugar Laquer from kicks a fresh start! The other times I tried it, I have lived in the dark about that nail polish would actually become “crackly” like sugar. Self, I thought I did something wrong, kind had been given the wrong product or accidentally pouring water into it (how it would now go?). But then I found out that the polish will look this way and now I really dig it and want to buy more!

Nail polish- you  can never have too many good or bad!

I have tested the color SafariSunset! Let’s see if they keep the entire job the day.

+ Even now that it dries extremely fast!

 

Leave a Reply

