Snart klättrar jag på väggarna!

Jag är så sjukt trött på detta ryggskottet just nu! Eller aa det har jag väl varit sedan jag fick det men nu börjar det bli panik! Först att få en förkylning efter att man kommit hem från Rhodos som gjorde att jag fick ha ett uppehåll sedan träning och sedan ett ryggskott på det! Jag har nog inte tränat på riktigt på 4 veckor nu! Men snart så får jag börja träna igen, fast väldigt försiktigt, inga tunga vikter och andra sådana roliga saker!

IMG_9568 (2)

Leave a Reply

