So tired

Jag är så trött just nu! Mest i hjärnan men är helt färdig!

Jag har börjat jobba igen (oj vad det är synd om mig) nej men jag började mitt nya jobb idag, det var första gången som jag jobbade själv. Det gick oerhört bra och jag är nöjd med dagen, men gud så trött jag är! Jag är van vid att gå upp tidigt men förr så var jag lediga under dagarna och började inte jobba förrän 17.00 fram till 20.30 vilket inte var speciellt jobbigt. Att gå tillbaka till sina vanliga tider 10-18 är ganska tufft.

Efter jobbigt begav jag mig till gymmet. Sprang i 10 minuter sedan körde jag mage och kondition, jag var ganska pepp i början men det släppte tyvärr framåt slutet av passet. Så det hade kunnat gå bättre!

1

Bulk period!

Leave a Reply

