Back to work

Hej på er!

Idag är det jobb som gäller! Var ledig igår! Sedan vet jag inte om man skulle våga kallade “ledig” då jag startade dagen tidigt och tvättade 7 maskiner tvätt. Sprang fram och tillbaka i den stekheta solen och kände att jag höll på att dö. Efter all tvätt var klar, torkad och vikt så åkte jag och Johan till Biltema för att köpa en fläkt (vilket inte fanns) så vi åkte ner till glasstorget och åt glass istället. Sedan var jag nere på affären en stund. Efter det handlade vi och hämtade varsin macka på Subway. Nu är klockan runt 20,00 och jag börjar bli ganska seg. Men istället så kör jag 20 minuter HIIT! Var meganöjd även om det var lite segt.

 

2014-07-10-08-48-40

 

2014-07-10-09-14-27

2014-07-10-08-45-53

Leave a Reply

