Kayla Itsines

Hej på er!

Känner att det har varit lite dött här nu ett tag. Jag jobbar och sliter som vanligt och försöker få in träningen så gott det går. På tal om träning så är jag idag inne på 3 dagen av Kayla Itsines Bikini Body guide. Det är en tränings guide som har blivit älskad över hela världen och jag är mer än taggad över att få se resultat! Jag har varit otroligt oinspirerad de senaste veckorna och känner att denna förändringen var precis vad jag behövde! Även om hennes träningsform inte är likvärdig med den jag gör idag så är jag sjukt taggad! (Min mamma har också hakat på detta 12 veckor) Ni kan läsa mer om henne HÄR & HÄR! 

Photos from The skinny Confidential

//English

Hello there!

Feel there has been a little dead here now for a while. I work, as usual and trying to my workouts as best I can. Speaking of training, I am now on the third day of Kayla Itsines Bikini Body Guide. It is a training guide that has been loved all over the world and I am more than psyched about seeing results! I have been incredibly uninspired the past recent weeks and feel that this change was just what I needed! Although her form of exercise is not equivalent to the workout  I do today, I’m soo psyched! (My mom has also committed to this 12 weeks) You can read more about her HERE & HERE!

 

Leave a Reply

