Fucking Brachioradialis

Okej, det är typ ett av de mindre lätta namnen att uttala. Men kan förklara med en bild! Kan ju säga att jag har skadat muskeln i min nedre vänster arm, så går det när man ska vara tuff och tro att man kan lyfta tunga vikter! Visset att jag skulle hålla mig till ben pass! Vi körde överkropp i söndags och jag var taggad som fan, hade träningsvärk på måndagen och tisdagen var katastrof men idag så vet jag inte vad som har hänt! Min jävla brachioradialis har fuckat upp sig. Hoppas jag, så det inte är typ kärlkramp, hjärtinfarkt eller typ ebola..shit asså.

hämta

 

//English

Okay, this is one of the less easy name to pronounce. But can explain with a picture! Can say that I have damaged the muscle in my lower left arm, this is  who it goes when “to be tough and think you can lift heavy weights“! I Knew I would stick to the leg workouts! We did torso last Sunday and I was psyched as hell, had soreness on Monday and Tuesday was disaster but today I do not know what happened! My fucking brachioradialis has fuckat up. I hope, so it’s not kind angina, heart attack or like ebola..damn son.

 

 

Leave a Reply

