Stress

Okej! Jag förstår att stressade människor blir tjocka eller smalfeta…inte alla och ta mig med en nypa salt och missförstå mig rätt. När man har världens stressigaste arbetsdagar och inte planerar med mat och mellanmål så blir allting skit! Jag vaknade vid 06.00 för att dra till gymmet, även om jag var pigg så struntade jag i det. Sedan har jag jobbat hela dagen. Tog lunch vid 13 för att möta upp mamma och pappa. Käkade thai mat från en gatukiosk och efter det NADA. Har jobbat fram till halv 7 och gick därefter till mitt andra jobb och var klar 21.15. Min kvällsmat just nu är low fat popcorn (skinny lifestyle) Whoop whoop! Så jävla värdelöst….

FL0812_FEHAR_Index-2

Så läcker blir jag fan inte på low fat popcorn det ska jag säga!

Leave a Reply

